SŪDZĪBU IZSKATĪŠANAS KĀRTĪBA
1. MĒRĶIS
Nolikums nosaka Metinātāju Sertificēšanas Centra (MSC) sūdzību izskatīšanas kārtību.
2. APRAKSTS
2.1. Vispārējā daļa
Pie sūdzībām tiek pieskaitītas visas sūdzības un pretenzijas par MSC darbību un par MSC sertificētajām personām. Sūdzību var iesniegt jebkura persona – juridiskā vai fiziskā MSC direktoram. Uz mutiskām sūdzībām atbild mutiski, uz rakstiskām sūdzībām atbild rakstiski MSC direktors. Par lēmuma pieņēmšanu attiecībā uz saņēmto sūdzību ir atbildīgs MSC direktors.
2.2. Sūdzību izskatīšanas kārtība
MSC direktors reģistrē saņemto sūdzību. MSC direktors organizē un pārbauda sūdzības pamatotību 20 darba dienu laikā.
Lēmumu par sūdzības pamatotību un veicamos darbus tās izskatīšanai reģistrē MSC direktors.
Pamatotas sūdzības gadījumā izskata korektīvo pasākumu nepieciešamību, atbilstoši Rokasgrāmatas 07 nodaļā izklāstītai kārtībai. Korektīvās darbības izpildi kontrolē MSC direktors.
MSC direktors sniedz atbildi uz sūdzību 30 darba dienu laikā.
Rīcība ar visām sūdzībām un to izskatīšana ir veikta konstruktīvā, neietekmējamā un savlaicīgā veidā.
Par lēmuma pieņemšanas ir atbildīgs MSC direktors, par sūdzību izskatīšanu ir atbildīgs MSC tehniskais direktors.
Gadījumā, ja sūdzību iesniedzēju neapmierina MSC veiktie sūdzības pārbaudes rezultāti, viņam ir tiesības griezties Shēmu Komitejā ar sūdzību. Shēmu Komiteja sūdzību izskata MSC noteiktā kārtībā.
Strīdus jautājumus starp MSC un sūdzību iesniedzēju risina atbilstoši pastāvošajiem LR normatīvajiem aktiem.
![persc](http://www.mcpersonals.lv/design/iso.jpg)